Jak dostat do xine titulky?

Čtvrtek Únor 28 13:26:28 CET 2002

On Thu, Feb 28, 2002 at 10:06:34AM +0100, radek_sedmak na eurotel.cz wrote:
> Vsichni se odkazuji na MPlayer ja kdyz ho nedavno zkousel na notebooku tak
> hrozne dropoval, rozjizdela se mu synchronizace zvuku oproti videu a
> generoval hroznou zatez CPU.
Pouzi diru, ehm, xv alebo sdl (mne to robi defaultne). Dalej pouzi ffmpeg
codec, ktory je momentalne najrychlejsi.

> Oproti tomu Xine funguje k me plne spokojenosti ( az na to ze neumi, nebo ja
> neumim nastavit zobrazovani titulku ze souboru ). Co je tedy lepsi a proc ?
(subjektivne) mplayer mozem ovladat z konzoly a ma osd, casto potrebujem
nejaky film len ceknut bez toho, aby som to cele pozeral a vtedy mi mplayer
moc vyhovuje. Inac pouzivam aviplay na divxy a vlc na dvdcka, ale o tom som tu
uz pisal.

> Bye R.S aka Sam
Bye,

            Secret hacker rule #11: hackers read manuals.