balicek kernel-source z mandrake.redbox.cz

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Čtvrtek Únor 28 19:51:38 CET 2002

> Cili k danemu problemu mohu rici jedine: nemate vse potrebne, s cim
> vyvojari pri sestavovani balicku pocitali. Reseni je snadne, k tomuto
> ucelu jsou urceny SRPMS balicky.
No, zrovna v pripade kernelu  ze soucasneho cookeru bych tohle netvrdil :-)
Od 2.4.17.19 mi to na maximalne vyupdatovane 8.1 s mkinitrd & findutils z
cookeru (abych splnil depencence) stejne prelozit nejde. Jak to vidim ted,
je na vine rpm, ale jeste to nevim jiste.

 > Snad abych si tu zpravu nekam ulozil, pocitam, ze ji pristi tyden budu
> potrebovat opet.
To nesporne :-) Zivot je krome zebriku ke kurniku podobnej take kruhu.

Zdenek Mazanec