DHCP

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Čtvrtek Únor 28 21:59:06 CET 2002

> Trivialita, "zlemu" DHCP servru vypnem port na switchi a je vymalovano :-).
> Napisal som si skript, ktory po zadani mek adresy povie na ktorom
> switchi/porte je dotycny comp napojeny.

To může být hezké to vypnutí portu. Pokud to však udělá ten "zlý"
DHCP jako první, asi nastane vážný problém. Pak už je to spíše
souboj adminů, než souboj DHCP serverů :-)

BTW: Na HUBu tento postup asi nefunguje že? Stejně by mě ten skript
zajímal. Neznám totiž metody, jak se switch dá nastavovat. Dá se to
někde najít?

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal