problemi asi s programem CHAT

Jan Cervenka witko-comp na seznam.cz
Čtvrtek Únor 28 22:36:16 CET 2002

Dobry den,

Mam nasledujici problem, pokousel jsem se pripojit ISDN modem DIVA 852
na internet.
Bohuzel mi asi nefunguje program chat.S NB modem funguje, se stejnymi
skripty na PC
se nestane nic. Pritom na tom PC v minicomu funguje a echo "ATDT0123456"
> /dev/modem linku normalne vytoci.Ykousel jsem upgradovat
na novejsi verzi ppp, ale nepomohlo to.
Jedna se o RH 6.2 jak na NB tak na PC.
Jestli nekdo nahodou mel podobny problem, prosim odpovezte, v konferenci
jsem nic podobneho nenasel. Nebo alespon moznost "dozvedet" se co se
deje. Program pppd (mozna jsem to nepochopil spravne) s volbou debug
hlasi podrobnosti az po spojeni, ale kam loguje program chat jsem
nezjistil.

S pozdravem Jan Cervenka

-detach
crtscts
modem
defaultroute
noipdefault

script pro pripojeni:

pppd user user /dev/modem 115200 connect 'chat -f /x' &

soubor x:

ABORT BUSY ABORT 'NO CARRIER' '' ATH0 OK AT&B2 OK ATDT0971123456 CONNECT
''