Bootovani linuxu

Jan Nováček Konference na cimboraservis.cz
Úterý Leden 1 02:15:28 CET 2002

Dobrý den,
24. listopadu 2001, 11:30:35, napsal jste:

Rygl> Sigut Petr wrote:

> [...]

Rygl> A umi ta deska vubec bootovat ze slave disku? Vic informaci by neskodilo.
Rygl> Jak jste tam ten linux dostal?

Rygl> Ales Rygl

Rygl> TIP: Zkontrolujte si DNS: http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/sleuth/

1. Nemáte ATA 100 ale 66 :-)
2. To, že Vám Board bootuje jen z HDD ATA 33 je chyba BIOSU.
Předpokládám, že jste v BIOSU již nastavil boot z ATA66 (označeno jako
SCSI), zbývá tedy jen stáhnout novou verzi biosu.
Rádi Vám poradí na 0800 101 010 :-) /linka Microstaru/

--
S pozdravem,