Jak administrovat server?

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Středa Leden 2 11:39:52 CET 2002

On Tue, Jan 01, 2002 at 03:42:02PM +0100, Jan Houstek wrote:

> Podle manualovych stranek sudo lze dotazy na heslo vypnout (globalne, pro
> urcite usery i pro jednotlive prikazy). Vubec, konfigurace sudo je velmi
> pestra :-)
> Honza Houstek

Diky za tip. Kdysi jsem to marně hledal v manuálových stránkách.
Podíval jsem se znovu a tentokrát jsem to tam našel. Perfektní
způsob, jak si nadělat bezpečnostní díry do systému :-)

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz