MAC a subnets

d na d-c.sk d na d-c.sk
Úterý Leden 1 23:45:33 CET 2002

Zdravim,

stojim pred problemom , kde mam byt schopny kontrolovat IP adresy a ich
spravne pouzivanie uzivatelmi. Pre mna to znamena asi tolko :
Existuje nejaka siet s nejakymi subnetmi a routermi. Potrebujem
doliadnut na to aby si uzivatelia za tymi routermi nerobili co sa im
zachce, pretoze prietoky na kazdu IP su merane.
Napadlo ma riesenie s MAC adresami, ale dostal som sa pred par
otazok :

1. je mozne kontrolovat MAC adresy z jedneho bodu spoza routerov ?
imho nie, pretoze je to ina sietova vrstva.
2. ak nie, akym sposobom to mam spravit ?

dakujem za kazde pripadne nakopnutie.

p.s. : musim sa drzat toho ze routre su v sprave ineho cloveka, takze
problem je zistit IP spoza tych routerov, co by sa dalo riesit. A za
druhe : tie routery musia ostat routermi a kaslat na nich nejake daemony
a pod. asi nebude dobry napad ..

 Daniel Ciprus	                       d na d-c.sk
    Jelsova 24			  080 01 Presov
               S L O V E N S K O
	TEL: 	+421 905 562 370
		+421 904 XXX XXX