zalohovani SAMBA a komprimace

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Středa Leden 2 08:51:21 CET 2002

Mám takový pocit, že jsem již na takovou zprávu jednou odpovídal... ale
odpověď tu nevidím... tak to zkusím znovu.

Pokud máte zip + unzip s úpravami pro češtinu, stačí při zipování použít
parametr -K a názvy souborů budou uloženy tak, aby byly kompatibilní
směrem k DOSu a Windows.

Pokud nemáte zip + unzip s úpravami pro češtinu (respektive ISO8859-2),
pak si je stahněte z počeštěných distribucích RedHatu či
http://www.axis.cz/linux/ a pak už je mít budete ;-)

Slávek.