serverova farma na jednu UPS

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Leden 2 11:08:01 CET 2002

Dobry den,

On Wed, Jan 02, 2002 at 08:50:02AM +0100, Ondrej Mach wrote:

> Ja s uspechem pouzivam NUT (podporuje naprostou vetsinu beznych UPS)
>
> 	http://www.exploits.org/nut/

doporucuje 9 z 10 linuxaku (nebo-li se pripojuju ;-))) Je to
vyborny nastroj: Master (ktery je napojen na UPS-ku) si hlida,
zda vsechny masiny uz vypnuly a pak dokaze dokonce UPS-ce poslat
prikaz pro vypnuti... Je to opravdu vymakane. Jeste jedno male
upozorneni: upsmon ceka az na signal LowBattery, aby zacal s
ukoncovanim masiny, nikoliv pouze na OnBattery (jinymi slovy:
ceka se, az UPS-ka ohlasi, ze uz moc dlouho nevydrzi... Co kdyby
mezitim zapli proud?)!!!

> 			Omyl

Zdravi
Honza Marek