Problem s instalaci SuSE 7.1

Martin Landa martin.landa na pvt.cz
Středa Leden 2 11:27:56 CET 2002

Nazdar,
mam problem s instalaci SuSE 7.1 na sestavu MB: MSI K7T266 Pro 2 RU, CPU:
AMD Athlon XP-1800+ (1,53GHz,266MHz), grafika: nVidia GForce 2 TI 64MB, RAM:
256MB, HDD: pro linux 20GB, zvukovka Creative Sound Blaster Live 5.1.

Poskytnuty prostor jsem necha rozdelit dle doporuceni instalacnim pruvodcem,
jadro jsem vybral 2.4.0, software dle nastaveni "Standardni system s
kancelarskym balikem", LILO jsem dal na disketu, parametry pro jadro zadne,
vyplnil jsem hesla a uzivatele a spustil instalaci, po instalaci se prvne
prihlasim jsem vyzvan k vyberu monitoru (mam HP SVGA ERGO peknej strep umi
jen 640*480) v seznamu neni a tak nastavim parametry rucne (zkousel jsem i
nastaveni VESA dle doporuceni), nasledujici obrazovka je posledni na kterou
se dostanu kde vyberu rozliseni 640*480/16bpp, jakakoli dalsi akce zpusobi
cernou obrazovku a zatuhnuti systemu. Nemam poneti co s tim.

Predem diky za jakekoli rady.

Landa