napalovaci soft k3b v RH 7.x

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pondělí Leden 7 12:25:05 CET 2002

Právě v den, kdy se zde začala rozebíhat diskuse na téma překlad k3b jsem
si ráno nachystal na zipku "tar.gz" balíček, abych si jej doma přeložil...

Ovšem pořádně jsem se k tomu dostal až o víkendu. Z vašeho výpisu
překladu mi připadá, že jste překládal pomocí gcc3, na což možná k3b
ještě není připravený. Při kompilaci jsem však narazil na problém, že k3b
obsahuje vlastní implementaci funkcí FixupTOC a new_list, kterými se
snaží nahradit tytéž funkce z cdparanoi, což se překladači nelíbilo.
Zkusil jsem i aktuální verzi z CVS, ale situace se opakovala. Udělal jsem
proto malou záplatu, kterou jsem uvedené funkce odstavil. Překlad poté
proběhl bez problémů. Zdá se, že k3b funguje jak má. Kde se projeví
důsledek mé záplaty jsem během letmého otestování nezjistil...

Celkově to, co již k3b umí, vypadá velice slibně. Jenže již z "todo" jsem
tušil, že k3b asi nenabízí multisession. Po kompilaci se mi to potvrdilo.
Dále nenabízí ani kopírování CD. Proto mi nyní připadá šikovnější KOnCD
(pro které jsem již připravil překlad - prosím, koukněte a
připomínkujte, než jej pošlu tvůrci KOnCD...)

K3b i KOnCD ve formě "i386.rpm" a "src.rpm" balíčků jsou k dispozici na
http://www.axis.cz/linux/ (překládáno na RedHatu 7.1).

Slávek.