ipchains na RedHat 7.2

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Leden 2 17:50:37 CET 2002

> Mozna jsem mimo, ale /etc/rc.d/init.d/ipchains hleda
> /etc/sysconfig/ipchains jiz minimalne od verze RH 6.2. - to, ze se
> natahne modul je spise zpusobeno on-demand volanim sysctl ipchains -
> ktere v jadre zpusobi natazeni patricneho modulu... skript bych v tomto
> pripade z toho neobvinoval...

Ony to tak delaji i ostatni distribuce typu redhat. Trebas (muj) oblibeny
mandrake minimalne od 7.2. Vtip bude v tom, ze pokud neexistuje soubor
ipchains, tak se zinicializuji (prazdne) iptables a ipchains potom nejdou
beznym volanim stejnojmenneho binaru nastavit.
Reseni bych videl
a) odinstalovat iptables*rpm nebo
b) vytvorit prazdny ipchains v /etc/sysconfig a pripadne tamtez smazat
iptables pokud tam existuje.
Z.M.