RAM;top;free

Daniel Kmínek kminek na mite.cz
Čtvrtek Leden 3 08:30:35 CET 2002

Dobry den,

Mam jadro 2.2.19 kde je vypnuty vsechno co jde a linux kterej nema nic jinyho nez init a shell

(bash zkompilovany jako miniverze) a program free.. Ale nevim jak presne interpretovat udaje ktere mi poskytuje.

Docetl jsem se ze polozka total je dostupna pamet po te co jiz bezi jadro. Mam 4M a total ukazuje asi 3.5M

Tak sem si rek ze jadro bere cca 0.5M - budiz

Ale v sekci +-buffer/swap free mam jen 1.5 M coz jsem experimentalne overil, ze skutecne tolik mam.

Otazka zni kam se mi ksakru ztratily ty 2 M ?

Vim ze ten bash bere tak 200k, protoze kdyz ho vynecham a necham initem spustit rovnou free tak mam volne pameti 1.7

Ani program top mi nerekne kam se ty 2M podely...

Nechci se smirit s tim ze to zabira init...

Nevite nekdo prosim jak to s tou pameti je ?

Dik