tac_plus z Linuxu na Solaris: Cannot find ELF

Ales Rygl rygl na mybox.cz
Čtvrtek Leden 3 09:32:25 CET 2002

Zdravim,
        okolnostni jsem byl donucen prekladat tac_plus server na Solarisu 2.7.
./configure probehne OK, preklad take (binarka se vytvori), nicmene
posledni hlaska po prekladu je:

strip tac_plus
BFD: st_MaWsq: warning: allocated section `.interp' not in segment

        To bych jeste nejak snesl, ale horsi je, ze pri pokusu o spusteni:

rygl na nnm-td:~/ins/tac_plus_v9>tac_plus
tac_plus: Cannot find ELF
Killed
        Prilis se nevyznam v problematice, ale myslel jsem ELF "format" binarnich
souboru je urceny pro Linux... Preklad se provadi ale pro Solaris, gcc se
vola treba takto:

gcc      -g -O2 -DSOLARIS -DTACPLUS_PIDFILE=\"/var/run/tac_plus.pid\"
-c -o tac_pam.o tac_pam.c

atd...

Diky vsem a snad to neni prilis OT.

Ales Rygl