StarOffice mi na Mandraku padaj

Ales Rygl rygl na mybox.cz
Čtvrtek Leden 3 09:47:37 CET 2002

Tomas Hlavacek wrote:

> Zdravim vsechny,
> setkal jsem se s problemem na Mandraku 8.0 s implicitnim jadrem 2.4.3,
> glibc 2.2.2 (take implicitni) a na K7 Duronu. Zkousel jsem Staroffice
> 5.2 i 6.0b a ani jedny se mi nepodarilo nainstalovat. Po spusteni toho
> bin souboru se mi zobrazil prvni instalacni dialog, a pak to vytuhlo.
> Zpoustel jsem to tako root i jako bezny uzivatel a vysledek byl stejny.
> To vytuhnuti bylo nezvykle - nejen, ze to neslo sejmout opicim
> trojhmatem na srazeni X-serveru, ale neslo se ani prepnout na konzoli a
> [...]

        Zrovna predevcirem jsem zazil podobne problemy, sice na Redhatu 7.2, ale
chovalo se to napadne podobne. Zkousel jsem to na notebooku IBM Thinkpad
T20, jadro 2.4.13, i 2.4.10. Tuhlo to pri spusteni, otvirani dialogu a pod,
ale dost divne, procesor zustaval nevytizeny, X-ka se dala srazit az po
hodne dlouhe dobe, system nereagoval na mys a tak. Preinstaloval jsem SO, a
stale nic. Dokonce jsem nainstaloval SO 6.0 Beta, a to s chovalo podobne uz
pri instlaci.
        Nakonec pomohlo pouzit jiny Xserver, konkretne 3.3.6. misto tohom 4koveho,
co je v RH 7.2. SO 5.2 jsem uz neskousel, ale 6.0 Beta bezi.

Ales Rygl

Linux is like a wigwam:
no windows, no gates and apache inside