StarOffice mi na Mandraku padaj

Tomas Hlavacek tom.hlavacek na atlas.cz
Pátek Leden 4 15:39:41 CET 2002

Mockrat Vam dekuji, mel jste uplnou pravdu - ja si neuvedomil, ze na tom
druhem pocitaci pouzivam XServer 3.3.6 kvuli tomu, ze mi 4ka nesla na
tamni graficke karte nahodit. Nicmene bych se chtel zeptat, jestli o
danem problemu nemate nejake blizsi informace. Me totiz dost nemile
prekvapil Sun, ktery po vzoru jinych (radsi) nejmenovanych spolecnosti
nepise o necem podobnem na webu nic. (A na maily technicke podpore
tradicne neodpovida:-) ).
	Mejte se pekne
		Tomas Hlavacek