ipchains na RedHat 7.2

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Čtvrtek Leden 3 10:50:02 CET 2002

Zdenek Pytela wrote:

> 	V RHL 7.2 se to dělá stejným způsobem jako dřív, aspoň tady na
> Moravě. ipchains-1.3.10-10. Potíže může dělat spíš součinnost s iptables,
> obojí yároveň nemůže být aktivní.

Zkousel jsem iptables vypnout (v services), odinstalovat, ale nepomohlo.
Zkratka, pokud /etc/sysconfig/ipchains neexistuje, skript
/etc/init.d/ipchains   neudela modprobe ipchains. proc, to nevim. V RH
7.1 se modprobe jeste udelal i pri neexistenci /etc/sysconfig/ipchains.

--
Michal Vymazal
Office Computer