3DeMON (PV951TF)

Pavel Dobes drak na comdes.cz
Čtvrtek Leden 3 22:19:29 CET 2002

Diky, to bude skvely...

Jinak jsem hledal nove drivery a stahnul jsem si
(http://www.mediaforte.com.sg) drivery, ktere jsou jsete starsi nez ty z
distribuce...

ad modules.conf --- to by byl primo dar z nebes!

Pavel Dobes drak na comdes.cz
PS: Ted mi nekdo radil zapnout zvuk ve woknech a prebootovat, ale jak to
udelat, kdyz nemam wokna???

PPS: jestli se da rucne pridat tvaudio pres modprobe tvaudio a pak to ma
fungovat, tak to asi chce neco vice :(, protoze me to v lsmod vylistuje,
ale zvuk nemam stejne...