3DeMON (PV951TF)

Jan Nováček Konference na cimboraservis.cz
Sobota Leden 5 19:03:48 CET 2002

Dobrý den,
3. ledna 2002, 22:19:29, napsal jste:

Dobes> Diky, to bude skvely...

Dobes> Jinak jsem hledal nove drivery a stahnul jsem si
Dobes> (http://www.mediaforte.com.sg) drivery, ktere jsou jsete starsi nez ty z
Dobes> distribuce...

Dobes> ad modules.conf --- to by byl primo dar z nebes!

Dobes> Pavel Dobes drak na comdes.cz
Dobes> PS: Ted mi nekdo radil zapnout zvuk ve woknech a prebootovat, ale jak to
Dobes> udelat, kdyz nemam wokna???

Dobes> PPS: jestli se da rucne pridat tvaudio pres modprobe tvaudio a pak to ma
Dobes> fungovat, tak to asi chce neco vice :(, protoze me to v lsmod vylistuje,
Dobes> ale zvuk nemam stejne...

Dobes> Radek Cervinka wrote:

> [...]

Tak tohle neni vec OS ani driveru. Do CR prisla zasilka vadnych TV.
Bezte kartu reklamovat.

--
S pozdravem,