/dev pod MDK8.1

Bohdanecky Zdenek Jr bohdik na bohdik.cz
Pátek Leden 4 09:35:36 CET 2002

ZM> P.S. Nicmene se mi jeste nestalo, aby mi defvs udelal na MDK 8.*(1) spatny
ZM> link. Co mate za konfiguraci? Mozna by to stalo za nahlaseni.

Notebook Compaq Presario 12XL414 (DVD-ROM Toshiba jako hdc).

BTW: Jinak jsem zatim s MDK8.1 velmi spokojeny. Typicka instalace mi
probehla divne, nebot grafika pod KDE reagovala nejak pomalu
a zlobily ceske fonty a zapomnel jsem si nastavit, ze chci ext3. Takze
jsem pak jel expertni instalaci a tyto problemy nejsou.

Prekvapilo mne, ze zvuk z AC'97 je nyni cistsi (pri zvysovani
hlasitosti to driv praskalo). Akorat je nejaka vetsi odezva. Kdyz
treba stisknu v XMMS stop, trva aspon pul vteriny nez se prehravani
skladby zastavi.

--
S pozdravem
Zdeněk Bohdanecký Jr.