Problemy se sitovkou D-link DFE-530 TX revize A3 - vyreseno

Petr Klima xklima08 na fest.stud.fee.vutbr.cz
Pátek Leden 4 09:23:24 CET 2002

Zdravim,
zhruba pred pul hodinou se mi po dlouhe dobe podarilo
vyresit problem s
vyse zmineno sitovkou. Stavalo se (VELMI casto, zejmena pri
vetsim provozu),
ze ovladac vypsal do konzole hlasku o tom, ze "bla bla
timeout, bla bla
resetting..." a pripadne "Reset didn't complete in 10ms." V
takovem
pripade sitovka tuhla, nepomahalo restartovani sitoveho
demona, rmmod/insmod
modulu sitovky, nic. Krome
restartu.
Hledal jsem reseni - cerstve verze zdrojaku z
www.scyld.com/network/via-rhine.html, doporucovane zdrojaky
z www.dlink.de
(ty jsem ani nejak nebyl schopen zkompilovat - ani gcc, ani
egcs), ale nic
nepomohlo. Nejakou nahodou jsem se nachomytl na
www.dlink.co.uk a tam jsem
nasel dalsi (proboha, buhvikolikate...) ovladace. Sice si
musite pohrat s
adresou, protoze v ni maji nekde chybku, ale co uz. Jejich
hlavnim rozdilem od
predchozich zkousenych ovsem je, ze JEDOU (mne). Kompiloval
jsem je gcc
2.96 na RH 7.1 CZ, jadro 2.4.17.

Petr
Klima

P.S.: Omlouvam se, ze jsem se ponekud rozkecal a nejsem
spravne technicky
strohy a strucny, ale to je tou radosti. Do priste se
umoudrim....