joystick a hry

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Leden 4 10:37:20 CET 2002

> Preji pekny den
  Tobe tez,

> Muze mi nekdo poradit jak rozchodit usb joystick ?
> mam Rh7.1cz bez jakychkoliv upgradu.
> Pokud pripojim usb joystick Logitech wingman attack2 -  digitalni
> tak se ve vypisu modulu objevi  [hid usb-uhci]
  Super, to je v poradku. Mely by byt natazeny tyto moduly:
   usb-uhci (nebo uhci), hid, input a joydev

> v /proc/usb/device jsem nasel i nazev tohoto joysticku.
> Dal vsak nevim. Dle Makedev-howto digitalnimu
> joysticku odpovida zarizeni djs0 - nic takoveho v dev neni.
> v dev je pouze js0 - js4. Pokud dam cat  /dev/js0 pak dostanu
> hlasku, ze takove zarizeni neexistuje.
  Co je v /dev je celkem uplne jedno, joysticky jsou budto js0-js4 nebo
jako input, dulezite jsou _cisla_ tech zarizeni. Pak se vetsinou dela link
js -> js0 nebo input0.
  Cisla viz. dokumentace k joysticku v jadre, je v tom trochu zmatek. (Aneb
v zavislosti na jadre a joysticku to muze byt budto char-13 nebo char-15.

> Chtel bych  tento joystick zprovoznit v hereticovi.
> Bohuzel mi tam nefunguje ani mys.
  Zkus postupovat podle http://hardware.penguin.cz/hwzaznam.php3?cislo=811
  Je to sice gamepad, ale je to uplne totez a melo by to fungovat ;)

> muze mi nekdo pomoct - rad bych udelal radost klukum
> diky
S pozdravem,
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz