joystick a hry

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Pátek Leden 4 12:26:21 CET 2002

Diky zkusim doma vecer.
Nemate nekdo konfiguraci pro joystick do heretica?
Omlouvam se, ale hry a vse kolem nich neni moje silna stranka.
(a kdyz vam hledi pres rameno dva kluci " kdy uz to konecne pojede?"
tak je kazda rada vitana)

diky
radek

>   Super, to je v poradku. Mely by byt natazeny tyto moduly:
>    usb-uhci (nebo uhci), hid, input a joydev

>   Co je v /dev je celkem uplne jedno, joysticky jsou budto js0-js4 nebo
> jako input, dulezite jsou _cisla_ tech zarizeni. Pak se vetsinou dela link
> js -> js0 nebo input0.
>   Cisla viz. dokumentace k joysticku v jadre, je v tom trochu zmatek.
(Aneb