cdrdao s cd-r mechanikou

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Leden 4 10:41:52 CET 2002

> Zdravim,
  Hezky den,

> Problem je s tim --source-device - mel by byt ve tvaru jako pro SCSI zarizeni, tedy jako pro pro tu cd-rw mech. Je tedy nutne cd-r naemulovat jao SCSI zarizeni, podobne jako cd-rw? Kdyz jsem se snazil vnutit lilo, ze i /dev/hdx (/dev/cdrom) je SCSI, tak se mi to nepodarilo. Jak, prosim, vnutit parametru --source-device, ze chci aby pouzil /dev/cdrom? Diky.
  Ano, rozjed standardni ide-scsi emulaci. Budto v modulu a potom ho jednoduse
natahni, nebo v jadre. Jadru reknes, ze napr. hdc=ide-scsi
  Dale pokud napises napr. cdrecord --scanbus tak ji uvidis s cislama v tom
tvaru, ktery chces vedet a predas to do crdao.
  Nepouzije ti /dev/cdrom, ale SCSI zarizeni, ktere specifikujes cisly
v parametru source-device.

  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz