Zkusenosti s AMD K7/Thunderbird v serverech?

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Pátek Leden 4 20:39:58 CET 2002

I presto, ze AMD ma dnes doma skoro kazdy a je vetsinou spokojen musim
konstatovat, ze na server bych se AMD bal dat. Kdo z Vas videl testy Intel
vs AMD bez chladice jiste pochopi. Intel prezil, AMD umrelo. Krom toho od
shoreleho procesoru byla celkem solidne roztavena patice. AMD je fajn, ale
na servery zatim ne.

Ono se serverama je to dnes problem
AMD ... nevhodne, teplota, nedostatecna ochrana pri prehrati,...
PIII .... ma to cenu? Intel tento procesor uz skoro nedodava
PIII XEON - hmmm, fajn, pokud mate zbytecnych 50tis, tak si kupte jeden
tento procesor - 700MHz :-)
P4 .... No dobre, ale kde jsou dvouprocesorove desky?  .... BTW : jedna
neoverena informace - Dvouprocesorove desky pro P4 by se meli objevit cca do
1 mesice. Podle informaci, ktere mam by prvni modely mel uvest pravdepodobne
TYAN.

Takze v soucasne dobe snad jen Alpha a to je docela draha hracka. Nebo cekat
na Dual P4.

Pavel Rauš

CPAN.CZ - portal pouze o Perlu