Zkusenosti s AMD K7/Thunderbird v serverech?

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pátek Leden 4 20:57:42 CET 2002

> AMD ... nevhodne, teplota, nedostatecna ochrana pri prehrati,...
Souhlas.

> PIII .... ma to cenu? Intel tento procesor uz skoro nedodava
No, pIII s 512kb kese je docela dobra volba a porad se da bez problemu sehnt
i se docela nabizi. Vykon ve dvouprocesorove sestave je docela slusny, rekl
bych vic nez slusny.

> PIII XEON - hmmm, fajn, pokud mate zbytecnych 50tis, tak si kupte jeden
> tento procesor - 700MHz :-)
:-))) Pokud vam ho intel doda, pokud vim, tak od listopadu je do cech
nedostal jediny xeon s kesi aspon 1 mega.

> P4 .... No dobre, ale kde jsou dvouprocesorove desky?  .... BTW : jedna
pIV mi prijde jako docela odpad. Kdyby se delaly stejne taktovane piii,
sahnul bych po nich. Snad jedina vyhod apro server a p4 je rdram. .pokud ji
je dost.

> neoverena informace - Dvouprocesorove desky pro P4 by se meli objevit cca
do
> 1 mesice. Podle informaci, ktere mam by prvni modely mel uvest
pravdepodobne
> TYAN.
??? S jakym chipsetem ????

> Takze v soucasne dobe snad jen Alpha a to je docela draha hracka. Nebo
cekat
> na Dual P4.
Brecet nad cenou a dostupnosti xeonu a uvazovat o alfe je docela sila :-))

Zdenek Mazanec