POP before SMTP nebo nejak jinak

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Pátek Leden 4 14:36:18 CET 2002

Martin Pavlas <mpavlas na parscom.cz> wrote:
 : Ahoj,

 : mam SMTP server (Postfix) a pozadavek je, aby jej mohli lidi ze vsech
 : pobocek jedne firmy pouzivat jako svuj SMTP server. Pobocky jsou
 : pripojene k ruznym providerum a nemaji vzdy fixni IP. Ze zacatku bude
 : Postfix dorucovat postu jen pro jednu domenu, pozdeji asi pro vic.

 : Otazka je, jak to udelat, aby z nej nebyl open relay a fungovalo to. Fix

ja som nieco podobne urobil jednoduchym trikom:
bezi u mna este jeden smtp server, ktory JE nastaveny ako
open relay, ale na nestandartnom porte (nie 25), a klient pozna tento
port a napaja sa nan.

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |