POP before SMTP nebo nejak jinak

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pátek Leden 4 20:46:18 CET 2002

On Fri, 4 Jan 2002, Radovan Garabik wrote:

>  : pobocek jedne firmy pouzivat jako svuj SMTP server. Pobocky jsou
>  : pripojene k ruznym providerum a nemaji vzdy fixni IP. Ze zacatku bude
>  : Postfix dorucovat postu jen pro jednu domenu, pozdeji asi pro vic.
> ja som nieco podobne urobil jednoduchym trikom:
> bezi u mna este jeden smtp server, ktory JE nastaveny ako
> open relay, ale na nestandartnom porte (nie 25), a klient pozna tento
> port a napaja sa nan.

Zbytecne slozite (u kazdeho klienta nestandardni nastaveni): skutecne neni
problem napsat skirpt, ktery hlida kdo se pripojuje uspesne na POP3, a
z dotycnych IP adresech nanejakou dobu povoli relay.

Na jiz existujici skripty tohoto razu jsou odkazy nekde na sendmail.org

A pak je tu taky moznost SASL autentifikace.

--
JiKos.