Zkusenosti s AMD K7/Thunderbird v serverech?

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Pátek Leden 4 23:03:28 CET 2002

> No ja mam pod stolem Dual P4 Xeon na i860 (deska SuperMicro)
> uz od Vanoc ...

Jasne XEONy, v pohode. Ale udajne se ma objevit deska pro Dual P4, nikoli
XEONy, ale klasicke P4. Ale rikam, ze je to neoverena informace. Nerad bych
siril poplasne zpravy, takze se radeji nechame prekvapit.

BTW - ted jsem se na desky SuperMicro pro ty Xeony dival. Muzete nam
prozradit, jak je to stabilni a vubec jak se to chova? Popripade jaky je
realny vykon takove hracky? Ja budu potrebovat v blizke dobe novy databazovy
server a tohle vypada celkem dobre. Jedine, co mi vadi je, ze zadna z desek,
co tam je neumi vic jak 2GB RAM, docela skoda.

Pavel Rauš

CPAN.CZ - portal pouze o linuxu