Zkusenosti s AMD K7/Thunderbird v serverech?

Juraj Vaclavik vaclavik na skoda-ujp.cz
Pondělí Leden 7 07:50:44 CET 2002

Dne pá 4. leden 2002 23:03 jste napsal(a):
> BTW - ted jsem se na desky SuperMicro pro ty Xeony dival. Muzete nam
> prozradit, jak je to stabilni a vubec jak se to chova? Popripade jaky je
> realny vykon takove hracky? Ja budu potrebovat v blizke dobe novy
> databazovy server a tohle vypada celkem dobre. Jedine, co mi vadi je, ze
> zadna z desek, co tam je neumi vic jak 2GB RAM, docela skoda.

Mame 2 servery s PIII na 733 na SuperMicro s cipovou sadou ServerWorks a
jedou bez problemu 3/4 roku. Mozna 1 problem byl, ale zrejme vinou klavesnice
- pri trvalem pripojeni zrejme cosi zacala generovat a "vychcipla" konzoli,
pres ssh to mluvilo. Realny vykon nemohu posuzovat, netestovali jsme a nemam
nic na porovnani.

Zdravim

Juraj Vaclavik