tisk v Sambe

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pátek Leden 4 23:19:18 CET 2002

On Thu, Jan 03, 2002 at 04:59:36PM +0100, aims wrote:
> Mam dotaz, preinstaloval jsem comp na Suse 7.3 a s tim take novou Sambu
> 2.2.1 a tak jsem zacal veskerou konfiguraci znovu.
> Objevil se ale problem s tiskem. Nainstalovanou tiskarnu HP LaserJet 6P
> jsem nazval jednoduse TISKARNA. V Linuxu ze vsech aplikaci napr. Konwueror
> je tisk v pohode (vybrana TISKARNA), ale z Windows me TISKARNA nefunguje a
> musim pouzit TISKARNA-RAW, ktera funguje. Mohl by me prosim nekdo vysvetlit
> co to RAW znamena a proc nemuzu pouzit volbu TISKARNA?

Suse zaklada kazdou tiskarnu vlastne trikrat. Jednou jako ..-raw, to
je fronta do ktere co prijde, to se da na tiskarnu. System
do ulohy vubec nezasahuje. Optimalni je prave treba pro sambu. Potom
je fronta ..-ascii, ktera je vhodna pro tisk beznych textovych souboru
jako treba /etc/hosts a podobne. A potom frontu bez extra pripony, kde
sedi kouzelnik, ktery zkouma co ze to dostal a vselijak to meni. Treba
vyrastruje postscript, da dve stranky na jednu a podobne. Pokud do tehle
fronty poslete data z windows, kouzelnik je zrejme
zmaten a nekam zaloguje, ze nevi co dal a necha to plavat.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nikdy neni dobry napad navrhovat produkt pro chytre chudaky, ani  pro
chytre bohace. Chytri chudaci prijdou na to jak vas produkt ukrast.
Chytri bohaci si koupi cely vas podnik a kopnou vas do zadku.