Zkusenosti s AMD K7/Thunderbird v serverech?

Milan Roubal roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz
Pátek Leden 4 23:35:11 CET 2002

> BTW - ted jsem se na desky SuperMicro pro ty Xeony dival. Muzete nam
> prozradit, jak je to stabilni a vubec jak se to chova?
> Popripade jaky je
> realny vykon takove hracky? Ja budu potrebovat v blizke dobe
> novy databazovy
> server a tohle vypada celkem dobre. Jedine, co mi vadi je, ze
> zadna z desek,
> co tam je neumi vic jak 2GB RAM, docela skoda.

A vy uz jste videl nekde 1 GB Rimm moduly? kde se to necha sehnat?
Ja jeste ne a skoro bych rekl ze je to duvod proc ty desky maji
maximum 2 GB, Supermicro desky s SDRAM modulama maji
maximum 4GB.
  Zdravi
     Milan Roubal