Zkusenosti s AMD K7/Thunderbird v serverech?

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Sobota Leden 5 00:31:51 CET 2002

> A vy uz jste videl nekde 1 GB Rimm moduly? kde se to necha sehnat?
> Ja jeste ne a skoro bych rekl ze je to duvod proc ty desky maji
> maximum 2 GB, Supermicro desky s SDRAM modulama maji
> maximum 4GB.
>   Zdravi
>      Milan Roubal

Ja vim, ze ted jsou "jen" 512MB RIMM moduly, resp. zatim jsem vetsi nenasel.
Ale
1. to neznamena, ze treba za 2 mesice nebudou
2. 4GB pameti lze docilit jednak 4x 1GB modul, ale take 8x 512MB modul.
Varinatu druhou vyuzila spolecnost Microstar -
http://www.msi.com.tw/products/server/server_board/6508.htm

Ale tohle sem opravdu nepatri, i kdyz je to skoda, je to opravdu zajimave
tema.

Pavel Rauš

CPAN.CZ - portal pouze o Perlu