co s terminalem, ktery ma spatnou skupinu?

Ondrej Holecek xholece1 na aisa.fi.muni.cz
Sobota Leden 5 10:11:38 CET 2002

Zdravicko

Vcera jsm narazil na maly problem. Kdyz si pustim v X-windows xterm nebo
gnome-terminal (je to jedno), vytvori se v /dev/pts/ virtualni konzole,
ktera ma vlastnika me, a skupinu users. Jak to zaridit, aby byla skupina
tty? Vubec nic me nenapada. Kdyz se na pocitac prihlasim treba ssh, je vse
v poradku.

Vadi to zejmena pri talku. Kdyz mam pustene pouze XW, vsechny me terminaly
maji skupinu users, talkd bezi jako nobody a tty, takze nejsem talknutelny
a poustet talk jako root nechci.

Co s tim?

Diky

        O.H.

Ondrej Holecek, student at fi.muni.cz <xholece1 na fi.muni.cz>
Alternative e-mail: <smrt na linux.fjfi.cvut.cz>
My GPG key fingerprint = 64C6 F684 CEA9 FFE3 1FB9  D290 7524 90C6 2F32 D73C