LCD monitor

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Sobota Leden 5 10:39:48 CET 2002

On Sat, Jan 05, 2002 at 03:42:08AM +0100, Jan Houstek wrote:

> Když už jsme u těch LCD, jak na nich vypadá video (jaký je response time,
> u kterého se to dá ještě snést)?

Na kazdodenni koukani to asi neni to prave, ale urcite to neni tak zle
jako davne noebooky. Muj monitor ma 25ms. Videl jsem na nem jeden jediny
film a to mumii a nemel jsem pocit, ze by to bylo nejake brzdene
monitorem. Rozhodne lepsi nez to co televize presvedla pri promitani filmu
musime si pomahat v nedeli vecer.

> A ještě mě napadá, některé LCD mají zabudované reproduktory, chápu to
> dobře, že kromě kabelu z graficke karty tam musi jit jeste snura od
> zvukovky nebo je to uplne jinak?

Dve snury od zvukovky, jedna pro mikrofon a jedna pro repraky. Ale neni to
zadna HiFi kvalita. Rozhodne bych to nepripojoval treba na blastra 5.1

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nikdy neni dobry napad navrhovat produkt pro chytre chudaky, ani  pro
chytre bohace. Chytri chudaci prijdou na to jak vas produkt ukrast.
Chytri bohaci si koupi cely vas podnik a kopnou vas do zadku.