LCD monitor

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pátek Leden 4 23:07:16 CET 2002

On Fri, Jan 04, 2002 at 05:51:14PM +0100, Jan Houstek wrote:
> Mozna je to hloupy dotaz, ale jak se ma rad linux a $SUBJ ? Muzou se pak
> modeline v X-kach vytvaret stejne jako na obycejny monitor. A co je
> potreba, aby se mohl pouzivat ciste digitalni prenos?

ATI karty by mely fungovat samy od sebe, proste se prepnout na DVI vystup.
Ale nezkousel jsem to, takze rucit za to nemuzu.

Jinak s XFree 4.1 uz nemusite resit zadne modeline, protoze si je
dohodnou s LDC monitorem samy. Pak staci na monitoru kliknout na auto
tune a obraz je uplne skvely.

Jedine co me trochu vadi je, ze vetsina okynkovych programu ma
radeji vetsi rozliseni nez 1024x768, ktere umi bezne LCD monitory. A v
textovem rezimu si musite najit jiny font, protoze na ten defaultni se
neda pri interpolaci na LCD monitor vubec koukat.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nezlob se na růži, že má trny;
raduj se, že tak trnitý keř má růže.
                -- Arabské přísloví