joystick a hry

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Sobota Leden 5 11:46:01 CET 2002

preji prijemny den
----- Original Message -----
From: "David Jez" <dave.jez na seznam.cz>

>   Super, to je v poradku. Mely by byt natazeny tyto moduly:
>    usb-uhci (nebo uhci), hid, input a joydev

>   Co je v /dev je celkem uplne jedno, joysticky jsou budto js0-js4 nebo
> jako input, dulezite jsou _cisla_ tech zarizeni. Pak se vetsinou dela link
> js -> js0 nebo input0.
>   Cisla viz. dokumentace k joysticku v jadre, je v tom trochu zmatek.
(Aneb
> v zavislosti na jadre a joysticku to muze byt budto char-13 nebo char-15.
>
>   Zkus postupovat podle http://hardware.penguin.cz/hwzaznam.php3?cislo=811
>   Je to sice gamepad, ale je to uplne totez a melo by to fungovat ;)

Zkusil jsem, protoze predpokladam, ze pouzivam hotplug (apacer handy drive
funguje
ihned po zasunuti), tak jsem do /etc/modules.conf doplnil
alias char-major-13 joydev

dalsi body dle vyse uvedeneho zaznamu jsou, zda splneny

stale neslo udelat cat /dev/js dokud jsem z radku nezadal modprobe joydev
pote uz cat /dev/js  zacalo neco sypat na obrazovku tak jak jsem
hybal kniplem.

Jak to udelat, aby se tento modul natahoval sam po pripojeni joysticku?

diky

Radek Kohout
Radek.Kohout na op-profashion.cz
0508/ 311 705