Zkusenosti s AMD K7/Thunderbird v serverech?

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Sobota Leden 5 13:42:01 CET 2002

Jiri Chaloupka wrote:

> Jakou jste tam mel pastu? original, nebo stribrnou?

Mluvim se o original AMD K7 ve SlotuA. Zmizi to, co je uvnitr procesoru
primo od vyrobce a normalni clovek se do toho dostane jen tak, ze znici
pouzro procesoru a rozebere to. :-)
Vnejsi chladic byl vic nez dobry a bez problemu.

Martin Reiser wrote:

> ATHLONY XP uz maji daleko mensi teplo, blizi se Intelu

1) V te dobe nebyly.
2) Oficialne neumi SMP, hovorim o dual Thunderbirdech,
cili ThunderbirdMP 1.2GHz.

Dle tvrzeni jedou XP i Durony v SMP v pohode, nevim, nezkousel jsem.
Az budu mit dva stejne, nekdy to zkusim.

Pavel Rauš wrote:

> PIII .... ma to cenu? Intel tento procesor uz skoro nedodava
> PIII XEON - hmmm, fajn, pokud mate zbytecnych 50tis, tak si kupte
> jeden tento procesor - 700MHz :-)
> P4 .... No dobre, ale kde jsou dvouprocesorove desky?

Je tu jeden hacek. Dana aplikace bezi na Intel procesorech mnohem
pomeli nez na AMD!
Nejpomalejsi a nejstarsi K7/500 je rychlejsi nez PIII/866.
A maximalne jsem se nasmal pri pokusu s P4/1.7G a RDRAMkama,
bylo to pomalejsi nez PIII/950 s SDRAMkama.
Zajimave take je, ze na K7 to jede rychleji nez na Thunderbirdu
o stejne frekvenci, projevuje se v tom asi vetsi cache na K7
(prestoze je pomalejsi).

Zkusit PowerPC, Alphu apd, proc ne, ale nikdo to neni ochoten
pujcit na par dni na testy.

	Majkl