Re: Zkusenosti s AMD K7/Thunderbird v serverech?

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Sobota Leden 5 14:15:00 CET 2002

> Mluvim se o original AMD K7 ve SlotuA. Zmizi to, co je uvnitr procesoru
> primo od vyrobce a normalni clovek se do toho dostane jen tak, ze znici
> pouzro procesoru a rozebere to. :-)
> Vnejsi chladic byl vic nez dobry a bez problemu.

No nevim, kdyz nestacil uchladit ...

> Je tu jeden hacek. Dana aplikace bezi na Intel procesorech mnohem
> pomeli nez na AMD!

To je myslim dostatecne znamo, ze AMD ma jinou vnitrni architekturu, a ze
disponuje vetsim hrubym vykonem. Nicmene intel pracuje rekneme ponekud
inteligentneji, zalezi na tom k cemu stroj pouzivate.
To vysvetluje Vasi poznamku ...

--
Jiri Chaloupka
B2BExpander.com