Totalni *zatuh systemu* pri ukonceni X (Heeeeeelp pls!)

Rezac David rezacd na dcse.fee.vutbr.cz
Sobota Leden 5 13:25:42 CET 2002

Dobry den!

Strucne: kdyz ukoncuju Xka, tak pri te hlasce "Waiting for X server to
shutdown" (nebo tak nejak) mi dokonale vytuhne linux, "pomuze" jen HW
reset.

Mam:
  mobo MSI K7T266Pro2 s chipsetem KT266A
  GeForce2 MX400s 64M pameti

  kernel 2.4.17
  RedHat 7.2

zkousel sem to s ovladacema od NV verze 1541 i 2313, s NvAGP i AGPGART.
Kdyz sem predtim mel TNT2m64 tak mi to jelo v pohode (kernel byl sice cca
2.4.12,ale...)

Dekuji moc za pripadne funkcni navrhy co s tim.

S pranim hezkeho dne,
DR.
--
David Rezac (rezacd na dcse.fee.vutbr.cz, http://www.fee.vutbr.cz/~rezacd)
Dept. of Computer Science and Engineering