Totalni *zatuh systemu* pri ukonceni X (Heeeeeelp pls!)

Petr Klima xklima08 na fest.stud.fee.vutbr.cz
Sobota Leden 5 14:43:15 CET 2002

Rezac David wrote:

> Dobry den!
>
> Strucne: kdyz ukoncuju Xka, tak pri te hlasce "Waiting for X server to
> shutdown" (nebo tak nejak) mi dokonale vytuhne linux, "pomuze" jen HW
> reset.

Zdravim,
Jestli to dobre chapu, tak system tuhne az PO prepnuti do
textoveho rezimu, jinak byste tu hlasku asi nevidel.
Nepouzivate treba nahodou SVGA textovy mod pres rivafb (pri
bootu to ukazuje vlevo nahore nejakeho ptaka ve fraku)?
Pokud ano, tak podle nvidie (presneji podle jejich README u
tech ovladacu) je mozne vsechno, oni za nic neruci. Musel
byste prejit na vesafb (sice jenom v 60Hz, ale jede to).
Zkousel jste nahodit samotny X-server (myslim pouze prikaz
X, ne startx, xinit...) a dela to to same?

A je ten pocitac opravdu tuhy, nebo jenom nereaguji klavesy
a mys? I to se mi stavalo, to se kousnul jakysi proces a
bylo nutno se po siti prihlasit a zabit ho.

--
Petr "Tosuja" Klima
xklima08 na stud.fee.vutbr.cz