LCD monitor

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Sobota Leden 5 10:58:45 CET 2002

On Fri, 4 Jan 2002 23:27:45 +0000 (UTC), Miroslav Petricek wrote:

: Je to tak. 1024x768 je spodni hranice pouzitelnosti. Kdyz jsem byl
: nucen nadavno vymenit monitor, tak jsem uvazoval o 15" LCD, ale
: prave kvuli malemu rozliseni jsem si za tytez penize koupil spickovy
: 19" CRT. Ted pracuji v 1400x1280 a ta plocha navic je v Xech docela
: poznat.

Suhlas. Ja doma bezim 19" na 1600x1200, v praci 21" taktiez na 1600x1200
a pre vyvoj proste tie pixle treba. Cosi ine je kancelarske pouzitie,
tam netreba mat vela informacii pristupnych naraz.

Pre jedneho zakaznika sme ale nedavno davali 17" co vedeli 1280x1024
a to uz bola hranica, kde uz by som zacal uvazovat. Akurat ze
palec stal asi tisic silingov (bez dane)...

Inak problem s rychlostou odozvy je uz zda sa vcelku vyrieseny,
ale pokial na tom chcete robit vaznejsie obrazky (digitalne
foto a.p.), tie farby su zatial trochu cudne uz na pohlad,
takze nepochybujem o tom, ze nejaka farebna kalibracia bude
dost problem.

Zdravi
--
                                        Stano