LCD monitor

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Sobota Leden 5 00:27:32 CET 2002

On Fri, Jan 04, 2002 at 11:07:16PM +0100, Dan Ohnesorg wrote:
> Jedine co me trochu vadi je, ze vetsina okynkovych programu ma
> radeji vetsi rozliseni nez 1024x768, ktere umi bezne LCD monitory. A v
> textovem rezimu si musite najit jiny font, protoze na ten defaultni se
> neda pri interpolaci na LCD monitor vubec koukat.

Je to tak. 1024x768 je spodni hranice pouzitelnosti. Kdyz jsem byl
nucen nadavno vymenit monitor, tak jsem uvazoval o 15" LCD, ale
prave kvuli malemu rozliseni jsem si za tytez penize koupil spickovy
19" CRT. Ted pracuji v 1400x1280 a ta plocha navic je v Xech docela
poznat. Moji kolegove si tukaji na celo, ale ja bych ty ctyri
palce, ktere mam na CRT navic za hyperstabilni LCD nevymenil ani
za nic.

Jinak problem s interpolovanou konzoli na LCD lze efektne vyresit
pomoci framebufferu.

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467