OT: S dialupem opet hure

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Sobota Leden 5 16:55:12 CET 2002

On Sat, Jan 05, 2002 at 02:46:04PM +0100, Marián Kyral wrote:
> [...]
>   > se třeba připojím zas. Při reálné ceně 0.51Kč/minutu (399/780)
>   > to nebude taková hrůza jako dosud, protože to půjde rozdrobit na
>   > více kratších intervalů.
> To je takové honem, honem, to není nic pro mě.  :-(((
> Nesnáším když mi někdo diktuje co a jak mám dělat a už vůbec když mě
> tlačí čas.
> Pokud chci jenom stáhnout poštu a nějakou stránku, tak proč ne,
> ale když třeba:
> 1) něco hledám
> 2) vyjde nějaká nová verze třeba Mozilly, Blenderu.....

Nikomu nediktuji, jak má co dělat. Píši jen to, jak se připravuji
na přechod cen. S Home Standard bych asi moc neušetřil, pro mne
bude Home Internet. Ty volné hodiny chci spotřebovat po kousíčkách.

- Pokud něco hledám, často mám informaci do 3 minut
- Nové verze moc nestahuji a taková Mozilla se IMHO dá za hodinku
  stáhnout.
- ICQ nepoužívám, možná jsem 100 let za opicemi

Klidně se budu připojovat přes den po minutách na stažení pošty.
Za nové ceny budu moci vícekrát.

> Já se připojuji skoro každý den tak na hodinu a podle Home Standart mě
> teď nebude stát hodina 15,60 ale 18 Kč. Ještě v tom nemám jasno, který tarif
> bude nejlepší.

Dej si Home Internet (13 hodin) nebo si připlať i-surf za 360Kč -
- 25 hodin mimo špičku.

> Kdy už konečně se začne měřit přenos a ne čas? Pokud by se platila třeba
> 1,- Kč/MB tak mě by to vyšlo na 3500,- za rok přičemž za čas to je 5400,- (bez
> paušálu). To by byla pohoda ... :-)

To bych byl bitej. Asi bych definitivně vypnul obrázky v browserech :-)

> V tomhle ohledu se mi strašně zamlouvá GPRS (být stále on-line) ale zatím to
> není příliš rozšířené a ceny taky nic moc. :-((
> --
> Marián Kyral

Mám v úmyslu přejít na bezdrát, zatím mi v tom brání terénní
překážky :-( Tam se na 1 Kč/MB dostanu.

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal