OT: S dialupem opet hure

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Sobota Leden 5 14:46:04 CET 2002

  > Ti, kteří rádi dlouho browsují, na tom tedy budou o dost hůř, než
  > ti, kteří jen mailují.
  >
  > Pro mne z toho vyplývá:
  > Pokud se budu připojovat vícekrát na kratší dobu, bude to vycházet
  > ještě výhodněji. Budu tedy hlavně mailovat a stahovat www pro
  > off-line prohlížení. V Linuxu je na to nástrojů dost.
  >
  > Připojovat se budu jen na nezbytnou dobu, hlavně v době dobré
  > propustnosti, stáhnu potřebné a pak se hned odpojím. Za půl hodiny
  > se třeba připojím zas. Při reálné ceně 0.51Kč/minutu (399/780)
  > to nebude taková hrůza jako dosud, protože to půjde rozdrobit na
> [...]
To je takové honem, honem, to není nic pro mě.  :-(((

Nesnáším když mi někdo diktuje co a jak mám dělat a už vůbec když mě

tlačí čas.
Pokud chci jenom stáhnout poštu a nějakou stránku, tak proč ne,
ale když třeba:
1) něco hledám
2) vyjde nějaká nová verze třeba Mozilly, Blenderu.....
3) narazím na někoho na ICQ
4) .....
Tak je 10 minut strašně málo.

Já se připojuji skoro každý den tak na hodinu a podle Home Standart mě
teď nebude stát hodina 15,60 ale 18 Kč. Ještě v tom nemám jasno, který tarif
bude nejlepší.

Kdy už konečně se začne měřit přenos a ne čas? Pokud by se platila třeba
1,- Kč/MB tak mě by to vyšlo na 3500,- za rok přičemž za čas to je 5400,- (bez
paušálu). To by byla pohoda ... :-)

V tomhle ohledu se mi strašně zamlouvá GPRS (být stále on-line) ale zatím to
není příliš rozšířené a ceny taky nic moc. :-((

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

           checking for intelligent life... not found
                             The Gimp 1.2 (configure)