Zkusenosti s AMD K7/Thunderbird v serverech?

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Sobota Leden 5 23:24:04 CET 2002

zdenek.mazanec na contactel.cz (Zdenek Mazanec) writes:

> To je docela zajimave velky rozdil. Co je to aplikaci, jak vznikla? Nejak si
> nedovedu predstavit, ze by kompilator neco podobneho jaksi svevolne
> vyprodukoval kod techo vlastnosti leda by o to byl umyslne pozadan.

Jo kdybych treba nasobil matice, tak bych asi chtel co nejvetsi cache
na procesoru a pamet s malou latenci.

Rambusy jsou sice propustne, ale s vetsi latenci. Vcera jsem cetl, ze
nez se dostanou data z pameti do procesoru, tak ten udela tak 80
instrukci.

Brno, Czech Republic