Zkusenosti s AMD K7/Thunderbird v serverech?

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Sobota Leden 5 15:14:25 CET 2002

> Je tu jeden hacek. Dana aplikace bezi na Intel procesorech mnohem
> pomeli nez na AMD!
> Nejpomalejsi a nejstarsi K7/500 je rychlejsi nez PIII/866.
> A maximalne jsem se nasmal pri pokusu s P4/1.7G a RDRAMkama,
> bylo to pomalejsi nez PIII/950 s SDRAMkama.
> Zajimave take je, ze na K7 to jede rychleji nez na Thunderbirdu
> o stejne frekvenci, projevuje se v tom asi vetsi cache na K7
> (prestoze je pomalejsi).

To je docela zajimave velky rozdil. Co je to aplikaci, jak vznikla? Nejak si
nedovedu predstavit, ze by kompilator neco podobneho jaksi svevolne
vyprodukoval kod techo vlastnosti leda by o to byl umyslne pozadan.

Jinak, kdosi tady rikal, ze vi o boardech pro dual p4, dokonce na server
work chipsetu. Nebylo by nejake url? Nasel jsem pouze dual xeony, ale p4...
to ne.

Zdenek Mazanec