Totalni *zatuh systemu* pri ukonceni X (Heeeeeelp pls!)

Rezac David rezacd na fit.vutbr.cz
Neděle Leden 6 11:32:55 CET 2002

Zdravim opet!
Nakonec jsem to pokoril [dekuji vsem za tipy]. Kdyz jsem z kernelu
zrusil vetev tykajici se APM, tak uz to tedka fachci! [bez zatuhavani]

Sice mi este nevali AGP, ale cert to vem, hlavne ze to jede aspon tak.

Jeste jednou dekuji vsem zucastnenym.

S pozdravem,
David Rezac