Totalni *zatuh systemu* pri ukonceni X (Heeeeeelp pls!)

Adam Pribyl covex na ahoj.fsik.cvut.cz
Sobota Leden 5 19:38:30 CET 2002

On Sat, 5 Jan 2002, Rezac David wrote:

> Dobry den!
> Strucne: kdyz ukoncuju Xka, tak pri te hlasce "Waiting for X server to
> shutdown" (nebo tak nejak) mi dokonale vytuhne linux, "pomuze" jen HW
> reset.
>   mobo MSI K7T266Pro2 s chipsetem KT266A
>   kernel 2.4.17
>   RedHat 7.2
> Dekuji moc za pripadne funkcni navrhy co s tim.

Taktez se mi stalo na stejne desce se stejnym jadrem a stejnym systemem.
Zatim jen jendou ale stalo. Pripocetl jsem to k potizim ktere jsem
ventiloval v threadu "2.4.17, APM nebo MSIKT266Pro2". Dle meho
predbezneho soudu se jedna o problem APM/ACPI - pokud ho mate v jadre
zapnuty. Dalsi moznost je chyba ktera se projevuje na konzoli a je popsana
v threadu "Divna konzole u RH7.2" a da se udajne napravit patchem ktery je
v tomto threadu napsany.
Jesli to skutecne je tim zatim nemuzu potvrdit nebot stroj nejede s
opravami dost dlouho na to abych mohl rict, ze to skutecne bylo tim.

BTW: S MSI KT266A Pro2 jsem si celkem uzil, az do BIOSu 3.3 nefungoval DMA
na druhem kanalu radice a po mount /mnt/cdrom s pustenym DMA na sekundaru
komp spolehlive zatuhl... ted zase v 2.4.17 je to nejak trochu jinak s
povolovanim DMA, lepe receno i kdyz zakompilujete defaultne pouzivat
DMA tak ho 2.4.17 nepouziva... no v 2.4.18 je zase nejaka oprava tak
uvidime.