suse7.0+fetchmail

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Neděle Leden 6 11:59:59 CET 2002

   From: "petrp" <petrp na volny.cz>
   Date: Sat, 5 Jan 2002 22:45:51 +0100

   > snazim se trochu vrtat v konfiguraci fetchmailu a klienta mailu a neni mi
   > neco zcela jasne, delam to poprve. Tak jsem se chtel  zeptat kam uklada
   > fetchmail zpravy ze stazenych POP3 serveru.

Podle toho, jak jej nakonfigurujete - podívejte se např. do
/var/spool/mail...

   > Da se nastavit klient v X windows (treba kmail) tak, aby tyto zpravy
   > cetl primo z prislusneho mista?

Většinou je to jejich základní funkcionalita a někdy je problém je naučit,
aby se dívali jinam.

... samozřejmě pokud nepoužíváte v X-Window System (všimněte si, že jsem
nenapsal X Windows) Gnus ;-)
--
Pavel Janík

Don't just echo the code with comments - make every comment count.
                  --  The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)